Powered by Blogger.
RSS

Raya Aidilfitri 2011 (Part 1)

Assalamualaikum...


Hari ni 1st day keje setelah seminggu bercuti raya... Raya kali ni cam membosankan skit la.... Nak tau sebab pe?? sebabnya xtau la, rasa memang cam xbest langsung.. mungkin kah sebab kekurangan pendapatan kot... hahaha

Ni nak cerita skit la teantang raya tahun ni.. raya tahun ni aku shopping hanya sehelai baju kurung.. seluar jeans, t-shirt dan tudung xbeli langsung... sebabnya byk yang aku xberkenan la... jejalan merata2 sebelum raya... tp shopping sehelai baju je.. kui3... di pagi raya plak hanya dok umah je la.. bangun pon lewat kot.. he3... bile dah tengahari baru berjalan umah sedara mara... raya kedua dan ketiga pon cm tu gaks.. tengahari baru kuar umah....

aku balik ke selayang raya ke-3... bile dah sampai selayang ape lagi, keje dok umah je la... malas nak berjalan... keje aku dirumah, tidur, makan, tengok tv n kalau de sedara mara datang baru la layan dorg... pada rancangan awl, hubby nak dtg slyg.. tp family kn kne utama kn lu.. so dia xdtg la.. tahun ni xdpt la nk beraya ngan hubby.. hu3, memang tak best langsung...

bile dah seminggu beraya, aku g la shopping baju raya... haha, giler kan... orang len shopping baju raya sebelum raya.. aku selepas raya... tapi kan shopping lepas raya best wo... nak tau sebab pe x...???? sebabnya baju dpt lagi murah... kalau orang tu jual RM100 untuk 3 helai baju, aku dah beli RM80 untuk 3 helai baju.... hahaha, best x.....

ok la kekawan.... aku nak sambung wat keje ni... rehat bos kasi sejam je.... nanti balik rumah aku akan update kan blog ni dengan gambar-gambar time raye k... tu pon tak banyak gambar sebab aku xsuka nak bergambar sangat....

wasalam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang nak tahu rahsia ArEiN gUrL:




Open Cbox