Powered by Blogger.
RSS

Bukit Cerakah



aloo.. kawan-kawan, kali ni saya nak la cerita skit tentang buah hati saya, sebelum ni saya cerita kan tentang family saya... 
Ini serba sedikit tentang hubby saya la :-

  • Khairul Nizam Bin Mohamed
  • dilahirkan pada 13/10/1983, pukul bapa xtau la... pagi kot sbb dia cerah.. kui3

cukup la yang tu je ekk... xyah la cerita sangat sal sidia ni, Sebenarnya kan, saya bukan nak cerita sal sidia... Haa., ini la cerita sebenarnya... saya dan sidia pergi ke TAMAN BOTANI SHAH ALAM @ Bukit Cerakah kami bukan berdua je pergi sana sebenarnya, kami semua berenam iaitu : Adik - Mamat, Sepupu - Abg Nazri dan lagi 2 org Kawan Sepupu. Kami semua berjanji akan kuar dari umah pukul 8 pagi... alih-alih pukul 10 lebih baru kuar, kenapa lambat??? itu semua disebabkan kaum lelaki yang susah bangun tido....

Kami pergi kat sana dengan 2 buah kereta..yeay! exited2 nak masuk rumah 4 musim..dahla sekarang ni kan 'winter season'.. perjalanan xdela jauh sangat dalam 45 minit camtu dari selayang sampai ler..sampai-sampai tu,orang kat kaunter tu cakap hari ni rumah 4musim percuma..yeay2!!.. hu, perkara utama lepas kitaorang bayar tiket masuk, pergi la tempat sewa basikal... amat mengecewakan sebab basikal xde, sudah abis.. yang ade hanya basikal rosak... matlamat utama pergi sana nak jejalan naik basikal la.... akhirnya kata sepakat diambil iaitu jalan kaki je la.... hu3 penat kot.. tp best sangat2 la.....




lepas je kami keluar dari rumah empat musim tu,kami pun merayau-rayau melihat pemandangan dan peta tempat yang ingin dituju seterusnya..kami pun pergi ke taman cendawan,naik menara pandang jauh dan taman hiasan...yeay!!.... macam2 la tempat kami singgah... korang enjoy la gambar2 kat bawah ni k... penat la nk cerita.. he3... ENJOY ye....

























sekian dari diri ini... wasalam.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 orang nak tahu rahsia ArEiN gUrL:




Open Cbox